• 53 replies
    marye
    Joined:
    May 26, 2007

    Folks, old and new, few things gladden an old mod's heart like the way you stood up for this place in past weeks.

    We can pretty much count on the fact that every time there's a new release, a Dead tour or show announcement, or some Dead-related media hoopla, we're going to be swamped. Some newcomers will be long-lost Heads dying to connect. Some will be new Heads longing to connect. This, of course, is highly desirable. Welcome.

     Others, as we have seen, come mainly to vent or spew venom, and having done so usually move on. I am most gratified with the way the community members, old and new, came forth to squelch this in our most recent episode (and for those just joining us and filled with morbid curiosity, I refer you to the Dead To Tour In Spring topic around the time of the presale).

     Others, frankly, will be porn spammers, malware perpetrators, and other cancers on the Internet. We have had the occasional instance of a porn spammer getting through and posting in the f

Comments

sort by
Recent
Reset
  • August 8, 2011 - 1:59pm
    johnman
    Joined:
    December 26, 2007
    I've been having the same problem
    and I have sent marye a message r.e......it's been reported
  • August 8, 2011 - 1:35pm
    gypsy soul
    Joined:
    June 4, 2007
    pm problems
    is there a problem with the personal messaging portion of this site. i can't seem to get one through. i know i've been a bit of a stranger, but c'mon. lol nothing left to do but smile, smile, smile
  • July 29, 2011 - 1:07am
    Anonymous (not verified)
    Default Avatar
    Joined:
    March 29, 2017
    Mr. Frog, meet Mr. Glass Of Milk.
    Interesting "opinions". What was that about snobbery? Why, that pesky Rhino corporate company; stealing our money at gunpoint! Down with corporations! Oh, which computer are you using by the way? Mac, PC or homemade? "Nostalgia" or "memories" or "high times"? War lovers and gun nuts? Hey, is everyone using a different Forum to me? Am i being refused access to the next level? Do i need to get some funny handshake action going on? There's a parallel site where the Topics are governed by lizards, isn't there? Hey, let me in guys and gals! Don't shut me ou... oh, hang on, "yep, that's two Big Mac's and large fries, thanks man". "And yeah! i'll go Supersize!". Sorry 'bout that; where was i? oh, yeah...heyyyyyy, fooled ya there, didn't i?!!! 'course i don't eat at McDonalds!; i grow everything i eat, build my own solar panels, live in a cave and pray three times a day, totally uncontaminated by any them damn corporate clowns. Europe '72 box soon guys!! "We're off to see the Wizard, the wonderful Wizard of Ooozzzzzzzzzz..." If ya can't start the weekend with a joke, what can ya start it with? Or is that toke? Smoke. Croak...
  • July 20, 2011 - 2:10pm
    marye
    Joined:
    May 26, 2007
    spammers nuked
    back to your regular dangers.
  • July 20, 2011 - 3:54am
    Anonymous (not verified)
    Default Avatar
    Joined:
    March 29, 2017
    More closet conservatives who are deadheads...
    Why doesn't it surprise me at all that hippies, tree-huggers, etc, are being blasted on other Dead and Furthur sites? On this site there is a fair proportion of flag-wavers (not THAT flag) and war lovers and gun nuts. Deadheads are ALL over the spectrum. This site isn't a community of dead-lovers, it's mostly a lot of "holier-than-thou" Deadheads with opinions and snobbery attached to a commerciat site managed by Rhino. Maybe Hannity knows what all good marketers know -- you can manipulate people really well with feel-good nostalgia. (Aw c'mon, deep down inside in places you don't like to admit being you NEED the $450 music only edition of E72) ~ I went down to the Chelsea drugstore To get your prescription filled I was standing in line with Mr. Jimmy And man, did he look pretty ill We decided that we would have a soda My favorite flavor, cherry red I sung my song to Mr. Jimmy Yeah, and he said one word to me, and that was "dead" ~
  • July 16, 2011 - 5:54pm
    mountainjam28
    Joined:
    June 21, 2011
    haha
    The show is not until next Sat, the 23rd Jonapi but I'm sure my Mom will get pretty wild... bringing out all her finest dance moves haha
  • July 15, 2011 - 10:29am
    marye
    Joined:
    May 26, 2007
    armand the spammer is so gone
    and yet, one sheds a tear for a spammer who knows all the verses to Amazing Grace...or pretends to.
  • July 15, 2011 - 12:43am
    Anonymous (not verified)
    Default Avatar
    Joined:
    March 29, 2017
    soundboards await.
    You get my private message with musical goodies, johnman?And no i'm not spameyed!! maybe a little wide-eyed but that's another story....!!!! How was the show mountaingirl28? i hope your mom wasn't too wild!! It's always the quiet ones you need to watch.....!!!
  • July 14, 2011 - 11:42pm
    johnman
    Joined:
    December 26, 2007
    Go away Mr. Armandburkst..
    you are far too spameyed for here....
  • July 7, 2011 - 6:45am
    mountainjam28
    Joined:
    June 21, 2011
    haha
    Parks and Rec is hilarious, love that show! I'll see ya in Philly, I didn't have anyone to take either seeing as my friends are currently listening to Lady Gaga type pop bands at the moment. ( crap music! in my opinion.. cough cough). Sooo I'm taking my Mom who was conviced she was too old to go to concerts but we're gonna have a blast!
user picture

Member for

12 years 4 months
Forums

Folks, old and new, few things gladden an old mod's heart like the way you stood up for this place in past weeks.

We can pretty much count on the fact that every time there's a new release, a Dead tour or show announcement, or some Dead-related media hoopla, we're going to be swamped. Some newcomers will be long-lost Heads dying to connect. Some will be new Heads longing to connect. This, of course, is highly desirable. Welcome.

 Others, as we have seen, come mainly to vent or spew venom, and having done so usually move on. I am most gratified with the way the community members, old and new, came forth to squelch this in our most recent episode (and for those just joining us and filled with morbid curiosity, I refer you to the Dead To Tour In Spring topic around the time of the presale).

 Others, frankly, will be porn spammers, malware perpetrators, and other cancers on the Internet. We have had the occasional instance of a porn spammer getting through and posting in the f

user picture
Default Avatar

Member for

49 years 9 months
Permalink

Interesting "opinions". What was that about snobbery? Why, that pesky Rhino corporate company; stealing our money at gunpoint! Down with corporations! Oh, which computer are you using by the way? Mac, PC or homemade? "Nostalgia" or "memories" or "high times"? War lovers and gun nuts? Hey, is everyone using a different Forum to me? Am i being refused access to the next level? Do i need to get some funny handshake action going on? There's a parallel site where the Topics are governed by lizards, isn't there? Hey, let me in guys and gals! Don't shut me ou... oh, hang on, "yep, that's two Big Mac's and large fries, thanks man". "And yeah! i'll go Supersize!". Sorry 'bout that; where was i? oh, yeah...heyyyyyy, fooled ya there, didn't i?!!! 'course i don't eat at McDonalds!; i grow everything i eat, build my own solar panels, live in a cave and pray three times a day, totally uncontaminated by any them damn corporate clowns. Europe '72 box soon guys!! "We're off to see the Wizard, the wonderful Wizard of Ooozzzzzzzzzz..." If ya can't start the weekend with a joke, what can ya start it with? Or is that toke? Smoke. Croak...
user picture

Member for

12 years 4 months
Permalink

is there a problem with the personal messaging portion of this site. i can't seem to get one through. i know i've been a bit of a stranger, but c'mon. lol nothing left to do but smile, smile, smile